najlepsza kreatyna

Najlepsza kreatyna suplement na przyrost masy mięśniowej

Jednym z najskuteczniejszych i zarazem wyjątkowo pewnych suplementów diety miłośnika siłowni jest kreatyna. Na rynku dostępnych jest wiele jej rodzajów, lecz cel taki sam – zwiększenie w mięśniach ilości energii.

Co za tym idzie, poprzez momentalne jej uwolnienie, więcej energii do wykorzystania, więcej mocy, wytrzymałości a także zmniejszeniu tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie także i doskonały wygląd. Kreatyna to nic innego jak organiczny związek skumulowany w większości w strukturach mięśniowych.

Rodzaje kreatyny

Wśród najbardziej popularnych znaleźć można:

monohydrat kreatyny  jeden z niedrogich a skuteczniejszych, a równocześnie najstarszych form, po udoskonaleniu nie wywołuje zaburzeń jelitowych. Zalecane stosowanie to od 5 do 10 gram dzienne w połączeniu z węglowodanami prostymi.

jabłczan kreatyny w odróżnieniu od monohydratu nie prowokuje retencji wody. Jest scaleniem kwasu jabłkowego i kreatyny toteż lepiej rozpuszcza się w wodzie i niweluje problemy żołądkowe. Kwas jabłkowy dodatkowo wpływa na cykl odnowy ATP w mięśniach.

Najlepsza kreatyna

CEE inaczej ester etylowy kreatyny to pionierska forma kreatyny łącząca tradycyjny suplement z estrem kreatyny (hipotetycznie ma wpływ na szybkie wchłanianie). Środkiem ubocznym wytwarzającym się po spożyciu jest kreatynina.

staki kreatynowe przed i po ćwiczeniach łączą kreatynę z innymi składnikami, by wpływać na poprawę treningu, czy regenerację. Połączenia z np. argininą, cytruliną oddziaływają na siłę. W stakach potreningowych używane są BCAA, glutaminina które nie licząc regeneracji gwarantują wszystkie wskazane składniki odżywcze konieczne po treningu. To, z racji składu, jedne z droższych, lecz skutecznych kreatyn.

Są również cytryniany kreatyny, azotany kreatyny, pirogroniany kreatyny, kreatyna buforowana, bezwodna, czy glukonian kreatyny.

Zobacz: odżywki do rzęs

Według licznych badań kreatyny orzekano, że różnice w działaniu poszczególnych kreatyn są niewielkie. Kreatyna jest jednym z kontrolowanych pod każdym względem suplementów, a więc i najbezpieczniejszym. To, o czym wspominają producenci, że najnowsze kreatyny mogą być lepsze od tych znanych są po części autentyczne, ale to, jaki określony rodzaj suplementu zastosować uzależniony jest od każdego sportowca indywidualnie, od reakcji układu pokarmowego i jelit itd. Cena nie jest, a na pewno nie może być, wyznacznikiem jakości suplementu. Zatem najlepsza kreatyna to ta, która jest prawidłowo przyswajana przez organizm i wykorzystywana podczas treningu w 100%.

Którą kreatynę wybrać?

Odpowiedzi jednoznacznej na pytanie jaka jest najlepsza kreatyna na masę nie ma. Rozważając cenę najlepiej stosować monohydrat kreatyny. Z wyższej półki są staki kreatynowe kumulujące w składzie kilka rodzajów kreatyny i dodatki, które poprawiają jakość i efekty treningu kulturystycznego.

Reasumując stawiając na suplementację z kreatyną warto przeanalizować na ranking kreatyn dostępny przeważnie na tematycznych serwisach, lecz także obserwować swój organizm pod kątem efektów ubocznych. Skład i działanie każdego jej rodzaju jest taki sam. Różnica jest w cenie i ewentualnie okresie, w jakim można będzie zaobserwować działanie kreatyny.

W jaki sposób zażywać kreatynę? Kilka przydatnych podpowiedzi

Kreatyna jest jedną z najlepiej przetestowanych i najbardziej typowych odżywek zażywanych przez wielbicieli sportów siłowych, kulturystyki, ale także biegaczy na całym globie. Dostępnych jest kilka rodzajów kreatyny, to którą wybierzemy zależy od intensywności ćwiczeń, organizmu i grubości portfela. Kreatyna jest dopuszczonym prawnie środkiem wspierającym przyrost mięśni. Białka, z jakich zbudowana jest kreatyna, pozwalają kumulować w tkance mięśniowej taki zasób energii, aby wspomagać wysiłek fizyczny towarzyszący różnym gałęziom sportu.

Należycie uaktywnia się w połączeniu z dodatkowymi składnikami, chocby z magnezem – aktywatorem kreatyny.
Najtańsze i stale używane rodzaje kreatyny to monohydrat kreatyny jabłczan kreatyny. Rzecz jasna z czasem wydzielono i inne mixy, np. chylat magnezowy kreatyny, glukonian kreatyny, cytrynian kreatyny i ogrom innych tzw. staków kreatynowych. Próby udowodniły, że każda z dostępnych kreatyn ma dość zbliżone działanie, dlatego dobra kreatyna to taka, którą w każdym calu akceptuje nasz ustrój.

Decydując się na suplementację warto zerknąć na skład odżywki – przede wszystkim na zawartość wszech występujących substancji słodzących i aromatów, które faktycznie obniżają gramaturę kreatyny w opakowaniu, a nie dają niczego dobrego (poza smakiem).

Każdy sportowiec doskonale wie, jak brać kreatynę. W zależności od skomplikowania ćwiczeń badania pokazują dawkowanie od 0,03g na 1 kg do 1,0 g odzywki na 10 kg wagi ciała trenującego. W trakcie suplementacji zwiększa się siła i masa mięśniowa trenującego. Do niedawna uważano, że sesje nie powinny trwać więcej niż 4-8 tygodni bez skutków ubocznych ( z przestrzeganiem przerwy do 4 tygodni pomiędzy cyklami). Dziś udowodniono, że suplementacja kreatyną nie ma znaczenia na stan żadnych narządów wewnętrznych i nie wymaga stosowania przerw (pod warunkiem, że osoba zażywająca kreatynę nie odczuwała kłopotów z nerkami).

Najlepsza kreatyna

Kiedy zażywać kreatynę?

Jeśli zdecydujemy, że kreatyna jest nam niezbędna do wypracowania pożądanych efektów. Żeby efekty te były najlepsze kreatyna w tabletkach winna być przyjmowana w dniu treningowym przed albo po treningu, najlepiej na pusty żołądek (choć doszukać się można i punktu widzenia, że przyjmowana wraz z pożywieniem nasila wchłanianie składników). W trakcie pauzy kreatynę zaleca się przyjmować zaraz po przebudzeniu, a kolejną przed wybranym posiłkiem w trakcie dnia. Zażywanie kreatyny to świetny impuls w przypadku zastoju, gdy organizm jest wycieńczony i niechętny do współpracy. Ma to miejsce całkiem często w dyscyplinach siłowych tych, gdzie ważna jest odporność.

Tak więc podsumowując – kreatyna może być praktykowana w razie konieczności przez osoby początkujące, jak i zaawansowanych sportowców. Nie ma przeciwwskazań, aby stosować zalecaną dawkę kreatyny bez stosowania przerw. Kreatyna, oprócz wzmacniania mięśni, wpłynąć może na spalanie tkanki tłuszczowej pod warunkiem, że będzie przyjmowana cyklicznie (czas przyjmowania kreatyny może być dowolna). Nie ma znaczenia wartość pieniężna kreatyny – istotny jest skład i w związku z tym nie ma sensu przepłacać za rozbudowane o dodatkowe składniki odżywki – dobra kreatyna to stosowane od pokoleń monohydrat czy jabłczan kreatyny, przyniosą ten sam wynik co modne i nie tanie staki kreatynowe robiące ”karierę” , zwłaszcza w USA.

Titanodrol najsilniejszy środek na przyrost mięśni

Titanodrol to środek na przyrost masy mięśniowej, który polecają zadowoleni użytkownicy zwiększający wytrzymałość . }. Nieistotne czy dopiero zaczynasz ćwiczyć czy jesteś już doświadczonym sportowcem, który zażywał wiele odżywek a także suplementów. Titanodrol jest najlepszy dla wszystkich osób pracujących nad swoją rzeźbą. Rankingi nie kłamią, sprawdź sam!

Tabletki na przyrost masy mięśniowej >> ZOBACZ